Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wyślij do nas e-mail:
Wyślij do nas e-mail (na adres: gakker.pl@gmail.com) z następującymi informacjami: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, nazwa reklamowanego produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

GAKKER
ul. Mistrzowska 4/8
01-929 Warszawa
tel.: 519-507-481, 606 488 101

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wystarczy, że wyślesz do nas e-mail (na adres: gakker.pl@gmail.com) z informacją o odstąpieniu od umowy i numerem konta, na który mamy dokonać zwrotu płatności a produkt odeślesz na adres: 

GAKKER
ul. Mistrzowska 4/8
01-929 Warszawa
tel.: 519-50-74-81, 606 488 101

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl